Nej se, det har snöat

Hej!
Ja, jag vet, det som de allra flesta skriver om just nu är onsdagsuppdateringen och att vi kanske ska få en funktion för att vara "vildhäst", det vill säga kunna rida runt utan ryttare. 
 
Jag är inte så jätteintresserad av en vildhästfunktion, men jag förstår att det är många spelare som velat ha det här länge och jag är glad för dem. Utan tvekan är det bättre än att spelare rotar runt i spelfilerna och raderar filer.
Förhoppningsvis är uppdateringen en vildhästfunktion nu också, för vi kan ju inte veta säkert förrän uppdateringen är klar.
 
 
Hur som helst, det jag egentligen ville skrika ut till hela världen är att det har snöat över natten! Jag tappade nästan allt vad jag hade i händerna när jag tittade ut genom fönstret idag och insåg att det där vita var snö.
 
Det här är mitt ansikte när jag tänker på att gå genom orörd och nyfallen snö:
 
 
Har det snöat något där ni bor?
 
Nu kan jag knappt vänta på att få snö till spelet också, även om jag utan tvekan kommer tröttna på det efter en vecka eller två.


Oj, har inte ens vetat att det varit på tal om något sådant. Här i Finland snöade det också men det smalt bort nästa dag :( Hoppas det blir vit här också snart!

Svar: Håller på och smälter bort just nu, tyvärr. Hoppas på mer snö i vinter!
Delfina

2017-11-22 // 11:32:43

Vaknade också till ett vitt snötäcke idag, blev jätteglad! Men allt har smält bort under dagen tyvärr :(

Svar: Samma här, men det var kul så länge det varade!
Delfina

2017-11-22 // 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback