Ingen snö i år

Jag såg fram emot att snön skulle komma till Jorvik i år, men det verkar som att det inte blir någon snö inom den närmaste framtiden. Till och med vågar jag mig på att säga att snön kanske inte kommer tillbaka ens nästa år, det är oklart.
Snön behövde en uppdatering, inte bara till utseende och utformning, utan också för att den i flera år gjort att spelupplevelsen för många blivit att det inte gått att spela för att det gått så långsamt och varit krävande.
 
Jag är ledsen över att snön inte kommer till spelet i år, men jag tänker ta några djupa andetag och försöka sätta mig in i hur mycket bättre det här är för andra spelare. Även om jag gått och längtat efter snön och att fira jul så som det sett ut i flera år nu, förstår jag att det ibland behövs förändringar.
 
Besvikelsen i onsdags var stor ska ni veta, men jag tänker inte låta det förstöra min julkänsla.
 
Här är några av de få bilderna jag hittade från förra året när vi fick snö.
 
Eldur, som jag idag är ägare till
 
Storm i galopp över vidsträckta fält
 
Just nu känner jag mig lite nedslagen och besviken, men. Med det nya området på ingång är det förståeligt att låta snön utebli i år, så får vi uppleva det i sin grönska.
 
Ser fram emot att spela lite imorgon och utforska julbyn som vi fått istället för snön. Från de bilder jag fått se än så länge tycker jag att det ser jättemysigt ut!
Ha det bra tills dess!


Nej usch på riktigt, tanken att det inte skulle komma någon snö får mig och villa börja gråta. Älskar verkligen snön, och den har varit en stor del av julstämningen för mig, så ifall den inte kommer i år vet jag inte hur det kommer bli någon julstämning för min del

Svar: Så känner jag också tyvärr.
Delfina

2017-11-30 // 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback