Tillbaka till vardagen

Hörni, inte konstigt att spelets forskare och professorer är så sura och omöjliga att vara i närheten av, jag förstår dem. Att skriva labbrapporter hela dagarna och behöva fundera på vad som gick fel med en laboration som gör att resultatet är mer eller mindre användbart är verkligen. inte. särskilt. kul.
Omåttlig respekt för Prof. Einstein och Prof. Hayden med flera. Jag kan verkligen relatera till dem.
 
Prof. Hayden, Jorviks solstråle
 
Nej, jag tycker egentligen att forskning och laborationer är riktigt kul, men jag föredrar när vi har ett enda stort prov istället.
Med det sagt, gissa vem som skriver labbrapport just nu!?
 
Star
 
Eheheh, snart onsdag antar jag. Något att se fram emot varje vecka behöver jag verkligen.
Ha det så bra tills dess!


Ha det bra du också!

Svar: Tack! :)
Delfina

2017-11-06 // 17:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback