Tråkigheter

Vet inte riktigt om någon kan relatera till det här, men har varit sjuk i flera veckor nu och börjar bli frustrerad och ledsen på att inte bli frisk.
Nu hade jag tänkt att jag skulle gå på promenad i det fina vädret för att jag ändå mår bättre, men kom på att det nog vore riktigt dumt med tanke på hur det gick sist jag tänkte att "nejmen, jag är frisk" och det råkade bli så att jag var ute hela dagen och sedan fick öroninflammation. Samma öroninflammation som jag haft de senaste två dagarna.
 
 
Ja, ok, har ju ändå skolarbete att göra.
 
Ronja rakethästen


Usch vad tråkigt! Hoppas du blir frisk snart :)

Svar: Tack, det hoppas jag också!
Delfina

2017-11-03 // 17:05:37

Nej usch krya! Jag (rebecca) är själv också sjuk från och till helatiden. Känns som att jag aldrig kommer bli frisk igen från denhär sablars förkylningen.

Svar: Nu får vi ta och bli friska tycker jag! Krya på dig också <3
Delfina

2017-11-03 // 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback