Tränat Star

Hej på er!
Det är söndag idag och imorgon börjar skolan igen, så jag passar på att pyssla om mina hästar lite extra mycket innan skola och vardag tar över mitt liv som vanligt.
Min lilla sötnos Star har fått komma ut och sträcka på benen idag med en trevlig uteritt i skogen, innan vi tog färjan till Jarlaheim för att träna hoppning på Jorvikstallets arena. Star älskar att hoppa, så det har gått jättebra!
 
Från vår lugna uteritt tidigare idag
 
Duktiga Star över ett högt hinder
 
Vet ni, jag hoppas att de gör något åt de där tyglarna snart, de är alldeles för långa.


Du ger ju Star bra eftergift iallafall!
Håller med dig om att de borde ändra tyglarna xD

Svar: Nämen precis! haha
Delfina

2017-11-06 // 10:56:09

Vilka snygga bilder du tog när ni hoppade! :) Och vi hoppas verkligen också att det där tyglarna skulle få en uppdatering!

Svar: Tack! :D Hoppas hoppas!
Delfina

2017-11-06 // 12:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback