Älskade fredag

 
Hej på er!
Idag är det äntligen fredag och jag är inne på min sista lektion i engelska. Klockan kvart i fyra slutar jag och då ser jag det som att jag har helg, och det har varit efterlängtat trots att jag varit en och en halv dag i skolan denna vecka. Igår gjorde jag ett försök, men åkte hem efter halva dagen.
 
Hur som helst så har min klass börjat tagga att slutet på oktober närmar sig och att det börjar bli dags för Halloween. Skolans elevråd funderar på att hålla i en pumpatävling i år, eller något annat skoj - någon i klassen skrek ut att han ville ha en fest.
Jag hoppas på att vi får se lite Halloween även i spelet nästa vecka. Nog för att det känns lite uttjatat ibland, men förra året fick jag aldrig se Galloper Thompson och det satsar jag på att hinna med i år! Jag tänkte försöka rita honom och hans urhäst också, har ju lekt runt lite med min ritplatta sedan jag köpte den.
 
Hoppas ni haft en bra fredag än så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback