Bilder från igår

Hej!
Ja, jag vet om att vi fått ännu mer huvuduppdrag idag, men jag orkar inte spela genom uppdragen den här veckan. Tänkte dumpa lite bilder från igår istället!
Vi samlades vid grinden till Fågelskrämsåsen och körde den första rundan av slender innanför grindarna, men sedan bestämde vi oss för att vi ville ha ett större område att genomföra det på, så vi sprang ner till skogen istället. Det visade sig att jag är jättedålig på att gömma mig. Jag blev tagen och fick galoppera runt som slender nästan med detsamma varje omgång
började.
 
Det blev en hel del trav i buskarna
 
Jag har blivit slender
 
Ett gäng slenders
 
Leken flyttades till Gyllenbladskogen, och återigen är jag slender
 
Fler slenders!
 
Mer kurragömma i buskar
 
Det var kul, nu är jag jättttetaggaaggagshgd på Halloween!


Nu blev jag lite nyfiken över hur man spelar Slender, är det typ som tafatt? :)

Svar: Ja, typ så! :)
Delfina

2017-10-18 // 21:54:10

Alltså jag vill bara säga att din blogg är så himla fin! Den är välskriven, du tar superbra bilder och du har väldigt intressanta och positiva tankar. Tack för en läsvärd blogg! :D

Svar: Nämen, tack så hemskt mycket!! Det betyder jättemycket att du tycker det <3
Delfina

2017-10-21 // 09:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback