Galloper Thompson på g

Har för mig att jag nämde något om en teckning av Galloper Thompson och hans urhäst inför årets Halloween. Såhär långt har jag kommit!
 
Ofärdig teckning av Galloper Thompsons urhäst
 
Egentligen har jag hunnit med att börja på man och svans också, men vill ju inte avslöja för mycket!
Som ni ser har jag tagit mig lite konstnärliga friheter vad gäller bläsen i ansiktet också. Galloper Thompsons häst har egentligen inga vita tecken överhuvudtaget, men jag tyckte att det såg lite spöklikt ut med bläs, så en bläs fick det bli.
 
Är jättetaggad på att bli klar med den här! Kommer inte orka rita någon bakgrund, så får logga in i spelet ikväll och ta lite mörka och läskiga bilder i skogen någonstans.


Omg vad snygg! Du är ju sjukt duktig *.*!

Svar: Tack ^^
Delfina

2017-10-17 // 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback