Hästönskelista

Jag har sparat mina sc och har nu hela 987 sc att spendera på lite hästisar!
 
Hästar jag önskar mig just nu!
 
Nyligen uppdaterades de arabiska fullblodens gångarter och jag var så lycklig över det, men egentligen har jag länge (ända sedan jag köpte min första islandshäst) varit förälskad i de här två islandshästarna. Jag tycker att de är jättesöta, men har inte kunnat bestämma mig för en som jag tycker om mer än den andra.
 
Har förstås många fler hästar på önskelistan, men någonstans måste jag börja innan den växer sig för lång.
 
Ni får jättegärna tycka till, hur ska jag göra? Vilken av de tre hästarna ovan ska jag köpa?


Jag tycker att du ska köpa någon av islandshästarna! Jag kör på taktiken att alltid vänta till det kommit fler hästar än de tre första av en ny ras så man inte köper en och sedan ångrar sig när man ser de nya. Fast jag vet inte om man kan säga så om araberna, tekniskt sett så hör ju den här till den andra omgången😂

Svar: Jag kan hålla med om det, brukar också vänta på den andra omgången med hästar. Det känns lite som att vi kommer få fler araber också, de har gjort plats åt fler hästar i Goldspurs försäljningsstall. Och islandshästar är ju väldigt söta...
Delfina

2017-10-21 // 16:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback