Lite namnskyltar

Ni anar inte hur dåligt jag har mått de senaste dagarna. Onsdag kväll låg jag och frös med vinterjackan på och täcket över huvudet. Nu mår jag lite bättre, men någon sömn har jag typ inte fått under natten.
 
Nu på morgonen (jag vaknade före alla andra som vanligt) har jag lekt runt lite med namnskyltar åt mina hästar!
 
 
Jag har jobbat med att göra namnskyltar de senaste två veckorna, och i det stora hela har jag väl kommit fram till fyra olika stilar som jag tycker om, men den som syns ovan är nog den som blir i slutändan.
Nu när jag har höstlov tänker jag göra klart dem åt alla hästar, många testbilder som jag använde bara för att få en uppfattning om hur det kan tänkas se ut behöver bytas ut mot bättre bilder och jag behöver komma på namn åt de hästar som bara har sitt namn som det ser ut i spelet.
Jag har aldrig gett min starthast något smeknamn, faktiskt, och det blir det nog ingen ändring på heller.
Många av mina hästar har nordiska namn eller namn från nordisk mytologi, samma sak ibland, så när jag inte kommer på namn kan jag alltid låna lite där jag tycker att det passar.
 
Lite presentationer av hästarna dyker nog förhoppningsvis också upp över höstlovet, en i taget. Jag ska bara skriva presentationen också, men det kommer.
 
Här dricks det kaffe på Grå Munken i Valedale
 
Syns senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback