Nya vackra hästar

Onsdagens uppdatering var väldigt oväntad!
Tänka sig att de uppdaterat arabiska fullblodets gångarter! Jag var säkert inte den enda som blev lite besviken när jag fick se de annars vackra hästarna röra på sig. Ni som läst min blogg länge kanske minns det korta inlägg jag skrev om att jag inte tänkte köpa något nytt arabiskt fullblod. Inlägget kan högst ha varit fem meningar långt, för så mycket mer hade jag inte att säga om saken.
Nu får jag dock erkänna att jag är väldigt taggad på att köpa hem en ett arabiskt fullblod till mitt hemstall! Jag är lite lättad faktiskt, för jag vill ju gärna tycka om de uppdateringar som släpps till spelet, för jag vet hur hårt SSO-teamet jobbar med dem!
 
Inte nog med det, utan i samband med att det arabiska fullblodet fick en liten uppdatering av sina gångarter, släpptes också en ny hästras; det pintoarabiska fullblodet! Jag ska skynda mig att köpa en sån skäckig sötnos med detsamma jag har råd:
 
 
Jag kommer nog köpa den här skönheten. Förutsatt att vi inte får någon födelsedagsvärdekod, kommer jag få vänta i tre veckor innan det blir verklighet.
 
 
 
Du kan läsa mer om dagens uppdatering på SSO:s hemsida, eller klicka på länken här



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback