Oj, här var det is

 
Något slags vinterväsen måste ha dragit genom Jorvik med sin snötäcka stav, för allt ogräs har frusit till is som från en dag till en annan.
 
Nej, jag menar det, ogräset har verkligen frusit till is.
Jag tror att första gången jag såg det var då födelsedagsfirandet började för två veckor sedan. Då trodde jag att det skulle försvinna dagen därpå, så det kändes onödigt att ens nämna det, men nu har det varit såhär i två veckor och vad jag vet har ingen bloggat om det eller lagt upp en enda bild, så jag börjar undra om det bara är såhär för mig?
Har ni också märkt det här?
 
Undrar om de arbetar med snön som ska komma senare i år eller om det bara har råkat bli såhär?
 
Månskärebyn
 
Den övergivna gården


Oj, vi trodde att det bara var ogräset i Moorland. Har säkert något och göra med snön de jobbar med

Svar: Hoppas det! Älskar när snön kommer till spelet.
Delfina

2017-10-09 // 16:27:15

Har inte sett det själv, men det kanske beror på att jag inte loggat in på sso sen förra måndagen eller nåt hehe... ;)

Svar: Ja, då är det inte så konstigt att du inte sett något x)
Delfina

2017-10-09 // 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback