SSO fyller år snart!

Onsdag idag och onsdagsuppdateringen var fullspäckad med innehåll!
 
Skriv in värdekoden starstable6 för att få en söt liten ekorre som husdjur, som förutom att vara söt också går att lyfta ner på marken så att den kan springa och skutta fritt. Ekorren följer efter så fort man rör på sig också, vilket jag tycker är jättehäftigt!
Min lilla ekorre döpte jag till Klaus!
 
Såhär ser ekorren ut när den sitter i sadelväskan
 
Här är ekorren då den skuttar glatt efter min häst
 
Något jag skulle vilja kom till spelet är att husdjuren finns i hemstallet någonstans så att jag kan se dem. Jag hade nog uppskattat det mer, för troligen kommer jag inte använda mig av den här nya funktionen särskilt ofta, även om Klaus förstås är väldigt söt när han springer vid min sida.
 
...
 
Förutom ekorrar så händer det ju en massa andra saker runt omkring på Jorvik i samband med att spelet firar sin sjätte födelsedag.
Bra att det pågår i två veckor i år, då kanske jag hinner samla ihop tillräckligt med hästskor innan allting försvinner igen. Jag har inga förhoppningar om att samla ihop tillräckligt med hästskor för att få ihop till födelsedagsutrustningen, men jag kan alltid försöka.
 
Hoppas ni haft en bra onsdag!


Då lägenheterna kommer tror jag funktionen du önskade kommer läggas till, alltså att man kan ha husdjuren där

Svar: Ja juste xD Hoppas det!
Delfina

2017-09-28 // 04:29:16

Vilka lägenheter? Har jag missat något?? ; )

Svar: SSO-teamet har sagt något om att vi ska kunna inreda en egen lägenhet, och det finns även en inredningsbutik i Jorvik City, men ingenting har hänt och uppdateringen har fått ge plats åt andra uppdateringar :)
Delfina

2017-09-28 // 07:18:11

Mitt namn försvann och och jag råkade skicka två gånger haha;)

Svar: Oj x) Svarar på den ena och raderar den andra xD
Delfina

2017-09-28 // 07:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback