Nytt utseende på bloggen igen

Bloggens nya utseende, igen
 
Jag trivdes inte så bra med det färgglada, så jag har återigen ändrat lite i bloggens design. Det känns lite mer som mig nu, jag är ju lite grå som en mus av mig. Hoppas ni trivs bättre med detta också!
 
Det här känns som en bloggheader jag kan ha utöver hela hösten, så nu lovar jag att jag inte ska göra några större ändringar på ett tag.


Fiiiint! Söt häst också, vilken ras är det?
Det har kommit så mycket fler star sen jag började spela så det börjar bli lite svårt att hålla reda på dem xD
När jag började fanns det liksom bara starthästmodellen, frieserhäst modellen, Jorvikiska ponnys och tinkerhästar tror jag fanns då också? Kommer ihåg när quarterhästen kom, den var sååååå cool tyckte man då haha...

Svar: Tack! Det är min söta lipizzaner Isse :D Förstår att det kan vara svårt att hålla reda på, men tänk vad otroligt hype det var varje gång en hästras släpptes till spelet xD
Delfina

2017-09-03 // 08:25:32

Å, okej! Tack för svar, tyckte den såg lite typ brun ut? Fin i alla fall!

Svar: Det är nog bara för att jag ändrat med lite filter och färger :) Han är lite brun i vanliga fall också.
Delfina

2017-09-03 // 09:56:02

Jättefin! Härlig höstkänsla :D

Svar: Tack! :D
Delfina

2017-09-03 // 11:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback