Jag är tillbaka

Hej, det var länge sedan!
En vecka är inte särskilt länge, men det känns som evigheter sedan jag ens tänkte på bloggen. Sportlovet har känts minst två gånger så långt som det brukar och samtidigt har jag svårt att förstå hur det redan kan vara torsdag kväll.
Det har varit en vecka med stelfrusna fingrar, snö innanför jackan och mycket skratt och minnesvärda stunder. Första gången jag åkt skidor på riktigt och jag kan nu säkert ta mig ner för till och med de något svårare backarna utan större dödsångest.
 
Jag hoppas att ni haft ett bra sportlov eller får ett bra sportlov om ni inte fått det än.
Själv har jag en vecka med praktik innan skolan börjar med allt vad det innebär, så jag kommer att vara påväg söderut redan på lördag. 
 
Bild med vinterlandskap från tidigare år för att liva upp inlägget lite
 
 
Nu ska jag faktiskt spela lite, tänka sig, och sedan ska jag jämra mig lite över min huvudvärk till alla som orkar lyssna. Ha det bra så länge och tack till alla som besökt bloggen under tiden jag varit borta. Det uppskattas!
 
Här har ni en bild på en tacksam gris också haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback