Lite om veckans uppdatering

Helt nya uppdrag i veckans uppdatering och lite förändringar på hästfronten!
 
För det första har de gamla hästarna som står i spiltor i Jorviks alla stall försvunnit. Troligen svävar de omkring i det kolsvarta, mörkt ekande tomrummet som finns mellan världar, förvisade på samma sätt som det gamla hemstallet som syns långt där nere ibland. Nu står det nya hästar i stallen istället, med undantag för de hästar som rids på vägarna, de har överlevt uppdateringen idag.
 
För det andra har de nordsvenska brukshästarna spårlöst försvunnit från försäljningsstallen. 
Inga nordsvenskar här
 
De har sagt att de nordsvenska hästarna ska finnas tillgängliga på hästmarknaden nästa vecka, vilket får mig att tro att en ny och uppdaterad nordsvensk brukshäst är att vänta. Nästa vecka har det gått två månader sedan sist en ny hästras anlände till spelet, så det verkar troligt!
 
Vi får se om jag spenderar mina blå mynt på en uppdaterad nordsvensk. Ingen kan någonsin ersätta min kära nordsvensk Fjalar, den saken är säker.
Min finaste älskling, den gamla nordsvensken Fjalar 

Jag längtar  efter nästa veckas uppdatering, gör inte ni det?! Uppdaterad nordsvensk har stått på väldigt många bloggares önskelistor för i år!


Jag höll på typ och skratta ihjäl mig när jag läste om "tomrummet" du nämnde XD!!!

Och ja, hade varit roligt med en uppdaterad nordsvensk. Själv så äger jag inte en just nu, men vem vet om jag får för mig att köpa en uppdaterad en x)

2018-01-31 // 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback