Jorvikisk knubbsäl på tur

Summer
 
Uteritt på min lilla sockerbit Summer.
 
Söt som socker men knubbsäl och älg i ett. Jag tycker att det beskriver jorvikiska ponnis utmärkt ;) Jag har ägt Summer i tre år och skulle aldrig drömma om att låta honom få ett nytt hem, men stallets skönhet är han inte.
Vi har lunkat runt på Jorviks ridvägar en liten stund idag för gamla goda tiders skull, det var länge sedan sist nu.
 
Jag blev liksom påmind om honom när jag såg nyheterna om att nya jorvikiska ponnisar ska anlända till Jorvik, men jag är väl inte den enda hoppas jag x)
 


Min ponny var den första hästen jag köpte och därför skulle jag aldrig sälja honom för att ersätta honom av en ny variant. Han är ju dock inte stallets snyggaste häst :)
Btw jättefin outfit på bilderna!💖

Svar: Samma här! och tack :)
Delfina

2018-06-10 // 10:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback