Tomt var det här

Jag har inget att skriva om, känns det som. Har ni något ämne eller några frågor ni vill att jag tar upp?


Skulle vara kul om du skrev fördelar och nackdelar med olika hästraser❤️ (Vad du tycker) Hade även vart kul med ett inlägg där du skrev:

Min favorit...
Hästras
Npc
Hästfärg
Häst som jag äger
Hästnamn
Outfit
Championat
Område
Tävling
M.m.

Den/det jag gillar minst..
Hästras
Npc
Hästfärg
Häst som jag äger
Hästnamn
Outfit
Championat
Område
Tävling
M.m.

2018-06-18 // 16:52:48

Ojdå, råkade skriva att jag är anonym. Hehe
Komentaren ovanför är min

Svar: Det är lugnt, det verkar som att det blir så av sig självt också :) Tack så hemskt mycket för förslagen!
Delfina

2018-06-18 // 16:53:48

Kom på några till saker du kan skriva på din favori/gillar minst-lista. Du kan skriva Högtid, funkton, Uppdatering, frissyr och uppdragskedja. Självklart behöver du inte ta med alla ämnen om du nu vill göra en favorit/gillar minst-lista!

Svar: Jodå, vilka intressanta ämnen! Tack så mycket för att du delar med dig!
Delfina

2018-06-20 // 22:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback