Herman, här kommer vi!

Äntligen får vi räddningsuppdragen som ska rädda Herman från G.E.D:s byggarbetsplats i Gamla Hillcrest!
 
Jag kommer vänta med att göra de nya uppdragen en vecka för att det alltid är så mycket folk i samband med nya uppdrag, men istället låter jag den här veckan vara Herman-vecka. Det är trots allt två år sedan sist vi såg till honom.
 
Lite inlägg jag planerar skriva:
  • Om Herman och hans medverkan i de äldre spelen - vad som har hänt
  • Tillbakablick: Vad uppdragen i spelet hittills har gått ut på
  • Vad vi vet om G.E.D:s byggarbetsplats i Gamla Hillcrest - ett jättegammalt inlägg som legat och väntat på rätt tillfälle att skrivas klart!
Jag skriver självklart ett inlägg eller tre när jag gjort de nya uppdragen också!
 
Bli inte förvånade om det jag planerat i all hast inte blir som jag ursprungligen tänkt - jag ska försöka hålla mig till planen, men det går sällan vägen haha.


Yey, Herman vecka! xD Skall bli spännande och läsa dina planerade inlägg ;)

2018-03-07 // 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback