Återigen hej

Hej på er!
 
Jag är inte tillbaka riktigt än, mitt sista nationella prov/slutprov är den här veckan på torsdag och jag tänker göra vad jag kan för att det inte ska gå åt skogen som fysikprovet gjorde. Utöver prov har jag en hög skrivuppgifter som jag måste ha klart innan fredag, så livet är trist för tillfället, men det är bara en vecka kvar nu. Sedan kan jag sova bort resten av läsåret.
 
Lite sorgliga nyheter är att en av ridskolehästarna där jag rider nu fått vandra vidare på de evigt gröna ängarna. Han var en flugskimmel med vackra, bruna ögon och en av de snällaste, mysigaste hästarna jag ridit. Det är verkligen synd att han inte finns kvar.
 
 
Jag har lite jag vill skriva om onsdagsuppdateringen som var förra veckan, men jag har inte ork, så vi ses på lördag den 26:e maj när skolarbett är avklarat. Ta hand om er!
Kram 


Roligt och höra att du fortfarande är vid liv! Hoppas provet på torsdagen går bra, vi håller tummarna för dig! :D

Usch vad tråkigt och höra att en av hästarna du brukade rida gått bort, fast det inte är ens egen häst så binder man snabbt kontakt med hästarna där. Själv så var jag (Rebecca) Och hälsade på min gamla ridskola för några dagar sedan. En av hästarna där som jag brukade rida och sköta hade sålts för några år sedan då ridskolan förnyades, men nu fick jag vetat att han också tydligen gått bort :c

Svar: Tack!
Ja, det är verkligen tråkigt när det blir så. Jag har varit med om att hästar jag tyckt om sålts många gånger, men aldrig att de gått bort såhär. Det gör lite ont i hjärtat att han inte finns nu.
Delfina

2018-05-22 // 22:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback