Något saknas

Sedan starthästarna uppdaterades har jag inte ridit på min starthäst särskilt mycket, men idag gjorde jag det en liten stund på morgonen.
 
Stallets julstjärnor är där, men julbelysningen saknas
 
 
Hoppas att vi får tillbaka spelets juluppdrag, jag saknar att hämta julgranen till Silvergladebyns torg och att springa efter julgranskulor. Än finns det tid att ge oss lite julbestyr innan julafton, men jag tvivlar.
 
Hoppas vi får juluppdrag nästa vecka.
Ha en fortsatt bra helg!


Jaaa jag kan erkänna att jag är aningen trött på att hämta julkulor hos trötta Jorvikinvånare... Men visst har de en charm trots allt!

Svar: Så känner jag också, hur repetiva de än är, så tillför de ju lite julkänsla till spelet :)
Delfina

2017-12-19 // 17:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback