Somrigt med kortärmat

Saga, går också under namnet Snowspell
 
En klädsel jag ridit i mycket på senaste tiden, snygg till ljusa hästar. Jag försökte sätta ihop något att ha under sommaren, men det gjordes när det regnade ute så jag var väl lite frusen, för så värst somrig och ljus är den ju inte. Tröjan är kortärmad, that's it. 
 
Dock består klädseln av två mönster, så den hade nog gjort sig snyggare med en annan tröja till ryttaren, men det fungerar. Tröjan är "randig vingårdströja" och schabraket är "mönstrat djuphavsschabrak".
Behövs ingen specifik ridhjälm, ridhanskar eller stövlar, jag har letat upp det jag hade som var brunt helt enkelt. Ridhjälmen får du när du hjälper Professor Hayden och stövlarna när du gör arkeologi. Jag använder dem hela tiden.
 
...
 
Skulle ni vilja att jag delade med mig av lite kläder och utrustning var eller varannan vecka? Jag vet en annan blogg som har det varje vecka (ni vet vilka ni är, älskar er ;D) och jag har inte så mycket annat att göra nämligen x)


Ja det hade verkligen varit jättekul om du visade upp kläder och utrustning! Btw så vet jag vilken blogg du menar, jag läser den också. Du har kanske sett mig i komentarsfältet där :)

Svar: Vad glad jag blir att du tycker det! och ja, jag har sett dig ;)
Delfina

2018-06-21 // 14:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback