Jag är tillbaka

Hej!
Jag skrev att jag skulle vara tillbaka på lördag, men igår kom det ändå ut ett inlägg och nu är jag här igen medan det ännu bara är fredag, sååå det är skönt. Sista provet (nästan) var igår, vilket förklarar det.
 
Eldur igen, från vår uteritt igår
 
Nu när jag är tillbaka så har jag lite tankar om vad jag vill göra med bloggen.
  • Jag ska skriva en ny "Om mig"-sida men får fundera lite över vad som ska stå med där
  • Hästarna ska få nya porträttbilder och de som inte fått några än ska få det
  • Självklart fortsätter även arbetet med att skriva om mina hästar
  • Om husdjuren får en egen sida med porträttbilder och sina namn så skulle det göra bloggen fulländad, för liksom, vad mer kan någon begära haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback