Fina och Fjalar

Hej!
Alla som hängt med ett tag har nog förstått vilken av mina hästar som jag håller mest kär. Fjalar förstås.
Här har ni en teckning jag gjorde för några veckor sedan, som var tänkt att dyka upp i julkalendern. Eftersom att den inte inte blev av, trots mycket möda och stort besvär, så får ni se den nu istället.
 
Fina och Fjalar en tidig decembermorgon i spelet
 
Jag kan ingenting överhuvudtaget om selar och inkörning av hästar, så selen jag har ritat på Fjalar är säkert inte rätt för sitt ändamål på något sätt.
 
Ska nog faktiskt gå och göra en teckning till, istället för annat viktigt som behöver göras.
Är det helg och snart jul så är det. Ha det bra så länge!


Vilken Fin Redigering delfina! :D

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Delfina

2017-12-18 // 12:03:27

Kan inte heller mycket om selar och körning men tycker bilden är jättefin hur som!

Svar: Tack så mycket!
Delfina

2017-12-19 // 17:23:19

åh vilken fin bild :)

Svar: Tack! :)
Delfina

2017-12-19 // 18:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback