Idag gäller det

Jag har fortfarande inte spelat uppdragen för att ta mig in i det nya området, men jag har hållit mig uppdaterad med vad andra bloggare har skrivit, så lite inblick har jag.
 
Hur som helst, när jag skriver att "idag gäller det" är det inte det nya området jag syftar på, även om jag kommer kasta mig över spelet så fort jag kommer hem från skolan idag.
Nej, jag syftar nog allra mest på att jag ska ha flertalet prov idag, som jag stressat över i tre veckor och känt mig nervös över sedan sist gång vi hade kursprov.
 
Nej tack, jag vill gå och lägga mig igen. Hoppas det är så halt på vägarna att bussen aldrig kommer fram till skolan i tid.
 
..
 
Jag ska göra mitt bästa på proven idag, jag lovar.
Önska mig lycka till!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback