Julkalender 2017: lucka 1

Årets julkalender tar sin början! Jag är så otroligt glad att ni tyckte om tanken på en julkalender, för det betyder i alla fall att jag inte lägger ner det här arbetet förgäves.

Första luckan, lucka 1, innehåller lite jullåtar. Jag har lagt till en spellista längst upp på bloggen, som sätter igång så fort du klickar på att den ska spela upp. Raptors låt Jorvik City är mest där för skojs skull, det finns fler och förhoppningsvis bättre låtar i spellistan. Det beror helt och hållet på vad ni tycker, förstås.

 

För att inte göra det här inlägget för tråkigt har ni här en bild på mig och Ronja! 

Jag och Ronja i Moorlandstallet
 
Önskar er en mysig fredag kväll!


Nej men vad roligt med en julkalender, och älskade verkligen lucka ett! Bra gjort! :D

Svar: Tack, det värmer att få höra! :)
Delfina

2017-12-01 // 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback