Mistfall imorgon

Tisdagar har för mig blivit en dag där jag bara går och väntar på att det ska bli onsdag. Inte som om det vore julafton, men tisdagar finns det alltid någon liten tanke om att "det är onsdag imorgon" och "undrar vad onsdagsuppdateringen blir".
Den här gången vet vi ju vad onsdagsuppdateringen blir, för vi har lovats att Mistfall öppnar nu imorgon!
 
Det har dykt upp flera nya servrar på senaste tiden, och det är meningen att de ska gå att byta till nu. Jag uppskattar verkligen att det gjorts förberedelser inför öppnandet av det nya området. Med så här stora uppdateringar är det alltid många som är inloggade samtidigt, så nya servrar uppskattas mycket.
 
Även jag funderar faktiskt på att byta server inför uppdateringen imorgon.
På de nya servrarna bör det vara avsevärt färre spelare som flockas runt karaktärer med uppdrag, för det förstör verkligen känslan av att göra uppdragen och att utforska ett nytt område. Jag brukar alltid vänta lite innan jag gör uppdragen för att undvika grupperna av spelare som samlas och skymmer sikten.
 
Jag och min syster blickar ut över Månskärebyn
 
Finns många anledningar att byta server inför imorgon, men jag stressar inte särskilt mycket över det eftersom att jag ändå inte kommer hinna logga in och spela förrän tidigast torsdag kväll. Jag har ett slutgiltigt kursprov i matematik på torsdag och ett muntligt prov på fredag, så onsdagen kommer jag ägna åt att läsa på in i det sista.
Jag vill gärna ta mig tid att utforska det nya området i lugn och ro.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback