Mistfall

 Mistfall öppnar på onsdag och nu har vi äntligen fått se mer av området!
 
 
Jag kan knappt tro att det är sant, att vi verkligen kommer att ha tillgång till det här området om bara några dagar. Känns drömlikt på något sätt, eller är det bara jag som får en känsla av att det här inte kan vara sant, för liksom, det ser helt otroligt ut.
 
Det syns verkligen att de lagt ner mycket jobb på varenda litet grästrå och varenda liten sten i det här området. Träden är nog något av det vackraste jag sett i spelet hittills, det går att urskilja varenda barrnål och de skiftar i allt från ljusgrönt till en dovare blågrön. 
När de tonar bort i den blå dimman får jag på riktigt känslan av en vacker sagoskog, hela hemliga dalen är som en enda stor skog - något vi verkligen inte har mycket av i Jorvik om jag ska vara ärlig. Jag fullkomligt älskar de små strimmorna av ljus som tränger ner genom trädtopparna.
De har verkligen ett område som lever upp till mina förväntningar!
 
Det finns förstås hur mycket som helst att säga om det lilla vi fått se än så länge, men jag tänker begränsa mig och avsluta här.
 
 
Överlag tycker jag att allting ser magiskt ut, jag längtar efter att få utforska alla nya ridstigar och hemliga platser. Något jag velat göra ända sedan vi fick de första bilderna är att rida ut barbacka i sakta skritt. Jag vet just vilken häst jag ska göra det på när allting lugnat ner sig och jag har tid att rida omkring för mig själv.
 
Jag har nog aldrig längtat så här mycket till det nya området som jag gör nu.
På onsdag ska jag försöka låta bli att uppdatera nyhetssidan mer än nödvändigt, men... ni vet hur det alltid är.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback