Nytt år och nya tag

Jag ägnade lite tid idag åt att se över bloggen och utvärdera hur det har gått med bloggandet under de månader som jag varit igång, och nog finns det saker som jag är stolt över och nog finns det sådant som kan göras bättre, men så är det alltid. Jag är förvånad att bloggen fortfarande är igång och att jag har haft tid att skriva så mycket som jag faktiskt gjort.
Mina förhoppningar är att det håller i sig, för jag har så mycket jag fortfarande vill skriva om!
 
När vi ändå är igång, har jag listat några av mina nyårslöften för det kommande året nedan, bara för att det trots allt är nyår och att det vid det här laget är tradition att göra nyårslöften som man aldrig någonsin kommer klara av att hålla.
Här är mina nyårslöften:
  • vara med oftare på klubbevent med klubben!
  • jobba på att inte vara så nervös och osäker inför att träffa nya människor eller att umgås med klubbmedlemmar
  • sluta med hästköp som jag sedan ångrar - eller i alla fall försöka sluta. När ett år har gått och jag ser över den här listan igen, vill jag kunna säga att "ja, men jag gjorde ett ärligt försök"
  • bli bättre på att ge konstruktiv kritik. Jag är medveten om att kritiken jag ibland ger sso inte alltid är konstruktiv och jag ångrar mig nästan alltid efteråt
  • sluta jämföra mig med andra och vara nöjd med det jag själv åstadkommit
  • försöka lägga av med att radera blogginlägg mitt i natten när ångesten tar över
Har ni några nyårslöften så får ni jättegärna dela med er av dem!
 
Jag vill tacka er som läst min blogg hittills, och för att ni är så fina och skriver kommentarer ibland. Varje gång jag ser att någon har kommenterat blir min dag lite bättre, och jag är så tacksam över att ni är inne och läser här trots att uppdateringen är som den är.
Jag önskar er ett gott nytt år och hoppas att året som varit är ett ni kan se tillbaka på och minnas med glädje.
 
Gott nytt år allihop!
 
Vi hoppar in i det nya året


Gott nytt år till dig också! Din blogg är jättefin och jag hoppas att du fortsätter blogga om sso forever typ xD

2018-01-02 // 10:26:24

Gott nytt år Delfina! :D Vi tycker att du har en jätte fin och bra blogg med väldigt varierande och intressanta inlägg! Vi är jätte glada att vi hittade till din blogg för vi tycker verkligen den är en utav de bästa vi läser! :)<3 Kram

2018-01-02 // 12:44:08

Så sitter jag här och har nästan samma struggles... Eller ptja, jag vill också gå på fler event och jag jämför alltid min blogg med andras och jag är så avundsjuk på dig som har så fin blogg och, förmodligen, fler läsare än vad jag har. Men jag ska inte klaga, du förtjänar dom, det gör du verkligen!

Svar: Jag som tycker att din blogg är så himla bra! Jag blir alltid glad när jag ser att du uppdaterat - men jag förstår hur du känner, jag gör som sagt samma sak hela tiden. Hoppas vi båda blir bättre på det där med att gå på event i år åtminstone ;)
Delfina

2018-01-03 // 18:51:10

Gott nytt åååår! :D

Svar: Tack! <3
Delfina

2018-01-04 // 12:31:34

Haha ja, jag brukar sätta alarm på mobilen 20 min innan eventstart.

Svar: Smart! Det kanske jag också borde göra i framtiden.
Delfina

2018-01-04 // 14:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback