Oskar är färdigtränad!

Ja, äntligen! Oskar har jag haft länge, men ändå har jag aldrig orkat träna klart honom. Nu är han färdigtränad, så jag har lite färre hästar i mitt hemstall som jag behöver göra träningsrundor med.
Nu när det nya området kommer hoppas jag på fler banor, men det är inte så mycket bristen på träningsmöjligheter som gör att jag aldrig blir klar, om vi säger så.
 
Nu blir det till att använda Oskar i championat och tävlingar som kräver en snabb och vig häst, så kanske jag kommer nå mitt mål att någon gång äga alla championatrosetter. Det känns alltid som att flyga fram med vinden på honom, så det ska nog gå tillslut.
 
Här är två bilder från när vi tränade det sista igår!
 
 
Duktiga Oskar
 
För övrigt är Alvin sadlad och klar inför onsdagsuppdateringen imorgon, det är inte lång tid kvar nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback