SSO:s julkalender

Varje år har SSO en julkalender på deras hemsida, som brukar dyka upp runt den 12:e december.
Årets julkalender ser ut såhär!
 
Årets julkalender
 
Om jag inte misstar mig så är alla ödesryttarna med på bilden. Linda ligger och läser i halmen vid fönstret, Lisa sitter på bänken nedanför och håller en liten röd fågel i handen, och jag antar att det är Alex som sitter med en lussekatt i knät och matar sin häst med en morot. Jag vet inte om ni lagt märke till det rosa ljuset från sprickan i golvet, men jag tänker mig att det är hur Anne fått vara med i julkalendern i år.
 
De ser ut att ha det mysigt allihop, tycker jag. Inte minst verkar det finnas gott om lussekatter att mata alla djuren med, jag upptäcker nya djur överallt för varje gång jag är inne och letar efter dagens lucka.
 
Och en julbock. Juluppdragen har sedan länge gjort mig misstänksam mot julbockar, så jag tycker alltid att de är lite skumma.
 
Misstänksam julbock
 
För att komma till julkalendern, klicka på länken dit här. Annars går den att hitta i högra hörnet på SSO:s hemsida, finns en länk där!


Blev först lite rädd att det inte skulle komma någon julkalender alls i år, men som tur dök den upp som vanligt! :)

Svar: Jag också, men den är tillbaka tack och lov!
Delfina

2017-12-14 // 19:39:53

Hoppas vi får några spännande saker iår! :D

2017-12-15 // 08:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback