Kära gamla Fjalar

Hej!
Förlåt för att det inte blev något bloggande i helgen!
Något litet åskmoln drog förbi lördag morgon och sedan dess har nätverket legat nere, så jag hoppas att jag är ursäktad! Det jag inte fått gjort vad gäller spelande har jag tagit igen med att göra lite redigeringar, så nu har jag större tro på att få upp lite intressantare bilder till julkalendern. Jag är hoppfull! Känns bra.
 
Annat tidsfördriv har varit att leta upp lite gamla bilder som jag beskärt och ljusat upp litegrann. När det inte går att ta bilder i spelet får jag ju leta upp gamla!
 
Jag har så ofattbart många bilder från gamla Stormgården och än mer på Fjalar. Det märks verkligen att jag tycker om både platsen och hästen.
 
 
Jag och Fjalar besöker gamla Stormgården
 
Han ser alltid så framåt och snäll ut. Även om han inte rör sig lika fint som andra hästar är det något speciellt med hans sätt. Jag älskar att dra på långa uteritter med honom och njuta av att ta det lugnt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback