Lite funderingar

Fjalar under trädkronor i höstskrud
 
Än är det fortfarande november och senhöst, men bara det att jag fyller år om nio dagar säger egentligen tillräckligt, snart börjar alla räkna ner dagarna till jul.
 
Det jag egentligen undrar är om ni skulle vilja att jag körde en julkalender här på bloggen.
Jag planerade att ha en julkalender för någon vecka sedan, men insåg att det skulle bli väldigt mycket jobb.
Om ni däremot skulle tycka att en julkalender vore trevligt är jag villig att rycka upp mig och försöka skapa lite innehåll ändå.
 
Daglig bloggning är ingenting som jag klarat av under hösten som varit, men till och med de dagar som jag har som mest att göra hinner jag logga in och lägga upp en bild, och det blir skillnad när jag får lite motivation att blogga regelbundet. 
Om ni skulle vilja att jag gör ett försök får ni jättegärna skriva det och kommentera vad ni skulle vilja se. Tips på inlägg välkomnas så mycket! Det gäller alltid, det är bara att kommentera vad ni skulle vilja se så lovar jag att fundera på saken!
 
Hoppas ni har en bra fredag!


Jag tycker du ska göra en kalender, det vore jättekul!

Svar: Skönt att höra!
Delfina

2017-11-24 // 14:25:46

Vore kul med en kalender om du känner att du har tid och ork att göra en :) Grattis i förskott på födelsedagen och ha en fin fredag!

Svar: Härligt att du tycker så och tack! :)
Delfina

2017-11-24 // 15:40:20

Det skulle vara roligt :D

2017-11-24 // 20:56:34

Oj, vet inte varför min kommentar blev anonym! det skulle i alla fall vara roligt!

Svar: Det verkar som att det är sånt som händer ibland. Roligt att du tycker det!
Delfina

2017-11-24 // 20:57:05

En julkalender vore jätte roligt, men som du säger så kräver den rätt mycket jobb också. Men ifall du känner för det så go for it! :D

2017-11-25 // 10:15:39

Hej, jag har kollat in din blogg lite och jag gillar verkligen upplägget ❤️ Jag söker en annan blogg att göra ett samarbete och du är kanske den personen jag kan göra de med? Samarbetet kan vara ett gemensamt inlägg eller bara en shoutout till varandras bloggar.

Vad vi ska göra kan vi ju bestämma tillsammans. Kontakta mig här på min Instagram (@swiftriderofc) , bloggen (länk där uppe) eller på mailen "[email protected]" om du är intresserad 🖤 Tack på förhand!
Vänliga hälsningar Julia ❤️

2017-11-27 // 18:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback