Onsdag och jag är här igen

Hej!
Har varit borta från bloggen lite längre än vad jag hade tänkt, men jag behövde nog det för jag har inte lika mycket ångest idag som jag har haft de senaste par dagarna.
 
Intressant uppdatering idag också, men jag har inte tänkt skriva särskilt mycket om det. Spelkaraktären har ju fått en uppdatering och jag har lite blandade känslor över förändringen.
Något jag verkligen hoppas att de tänker lägga till är att karaktären kan börja klappa sin häst, men det är ingenting jag saknar särskilt mycket. 
 
Något som tar upp mer utav min tid är området som ska öppna till vintern! 
Det händer verkligen saker runt omkring Jorbergen just nu, kan tydligt urskilja att det går en väg längs kusten. Det lilla berg som spelare tidigare buggat sig förbi för att ta sig in i det stängda området har nu blivit så stort och brant att det inte går att se vad som finns på andra sidan.
Enda sättet är att ställa sig så att man ser långt, så som på Sydhoven där jag står nu.
 
Här har man fin utsikt
 
Även från färjeläget syns förändringen tydligt
 
Det var nog det, mina vänner!
Jag är fortfarande sjuk och har väldigt mycket skolarbete jag vill ta igen över höstlovet, men ska i alla fall se till att lägga upp en sida med porträttbilder på mina hästar innan skolan börjar igen.
Hade!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback