Ännu mer is

Jag skrev inte det här tidigare, men jag har varit hemma från skolan idag för att jag är sjuk. Tror att jag kanske är förkyld eller någonting, har feber och ont i hela kroppen, allting värker så att jag nästan inte orkar eller vill lyfta på huvudet.
Min syster har varit med mig och grävt efter skelettdelar i Dinodalen idag, vi har nog varit överallt i dalen i vårt letande efter skimrande utgrävningsplatser. Några gånger tappade vi bort varandra och jag föll ner i en grop som jag inte kom upp ur, så då fick jag ringa hem, men förutom det så har det varit underhållande att leta skelettdelar tillsammans.
 
Jag kommer nog återvända imorgon för att leta vidare. Vad annars ska jag ta mig till när jag är hemma och sjuk, förutom att sova förstås.
 
Genom fjällpasset
 
Över bron tillsammans
 
Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback