Dags för klubbevent

Hej!
Känns som evigheter sedan jag var inne och skrev eller ens spelade, men egentligen kan det inte vara mer än två eller tre dagar.
Idag, en vanlig tisdag, ska jag vara med på klubbevent! Jag hoppas det i alla fall, för ibland går det inte alltid som jag tänkt mig. Kanske loggas jag ut och kommer inte in igen, eller så orkar jag inte umgås med klubben och inser det först fem minuter innan det drar igång. Då loggar jag ut.
 
 
Hur som helst, jag har suttit upp och ordnat med kläder som jag behöver för eventet, så jag ska försöka vara med idag! Vi ska samlas vid Fågelskrämsåsen i Gyllenåsarnas dal och jag står egentligen redan och väntar, vilket är anledningen till att jag skriver ett snabbt litet blogginlägg.
Måste ju nämna de gånger jag faktiskt ska vara med på event, för det händer högst två gånger i månaden.
 
Ritt genom Gyllenbladsskogen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback