Säsongens tjuvtitt

Hej!
Jag hoppas verkligen att ni sett att det lagts upp en nyhet på hemsidan, och har ni av någon anledning missat det, så länkar jag dit här. Som rubriken till det här inlägget lyder, handlar det om att vi fått lite tjuvkikar på vad som komma skall under året! Varje höst brukar vi ju få lite inblick i vad de jobbar med och i år är inget undantag.
 
 
Jag tycker att det verkar som jättespännande uppdateringar, mycket sånt som jag längtat efter länge, så som nya frisyrer, nya kläder och lite förbättringar på vår spelkaraktär som verkligen låter lovande. Jag är jättetaggad på att få se vad de har arbetat med!
 
Den största uppdateringen som nog väntar oss är utan tvekan Firfall, vilket jag längtat ihjäl mig efter att höra mer om. Det har nog ingen missat, jag kan inte låta bli att nämna det i allt vad jag skriver, det tar aldrig slut.
 
Firfall har bytt namn till Mistfall och första delen av området kommer öppna till vintern någon gång. Jag har förstått det som att området öppnas i tre omgångar, och det första vi får tillgång till är den södra delen.
Vi har fått lite bilder från området också och jag tycker att det ser helt fantastiskt ut!
 
Vill också påminna om att det här inte är bilder från den färdiga spelmiljön.
 
En ridstig som leder genom en vacker granskog
 
Skogen sett från ovan, sannolikt ligger det här intill Jorbergen
 
Nu förstår jag varför de döpt om området till Mistfall, dimman ligger tjock här. Tänk vilka fina ridstigar också, långt inne i en sagolik granskog.
Hörni, jag längtar så otroligt mycket efter att få utforska Mistfall nu!
 
...
 
Det var väl ungefär vad jag hade att säga om tjuvtitten.
Höstens och vinterns uppdateringar låter lovande, även om det betyder - som det alltid gör när de jobbar med större uppdateringar - att vi får några veckor med lite mindre innehåll. Bara det att vi får nytt innehåll varje vecka är i mitt tycke bra jobbat och ingenting som vi bör ta för givet. Det jobbas så otroligt hårt med varje uppdatering och de planeras långt i förväg.
 
Hoppas ni är lika taggade som jag är och att ni haft en bra måndag!
 


Omg vi har helt missat detta! :D Längtar så till att området öppnar!

Svar: Jaa! :D
Delfina

2017-10-23 // 19:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback