Tagga födelsedagsfirande!

Tagga att SSO fyller år snart!
Enligt Jorvikipedia öppnades den första svenska spelservern för allmänheten första gången 2011-09-26, vilket är imorgon. Jag tycker att det verkar oklart när födelsedagsuppdateringen egentligen är, denna vecka eller nästa är frågan.
SSO-teamet skrev för fem timmar sedan att firandet sätter igång nu på onsdag, men att födelsedagen är nästa vecka, det var i alla fall så som jag förstod det.
 
Verkar som att vi har något särskilt att se fram emot; en "gåva". Jag tycker att det ser ut som en ekorre, eller möjligtvis en liten räv, svårt att avgöra. Tänk om det är ett till husdjur, kanske från Firfall så att den skiftar i lite olika färger eller så. Jag skulle tycka att det vore jättehäftigt! De ekorrar vi fick för ett litet tag sedan är ju urgulliga.
 
Startisen


Det blir nog födelsedagsfirande imorgon! Undrar dock hur det delat upp det hela då de sa att själva födelsedagen är om en vecka. Jaja, det ser vi imorgon ;)

Svar: Ja, undrar lite jag också xD Blir spännande!
Delfina

2017-09-26 // 19:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback