Alla hjärtans dag!!

Min vecka är räddad, vi fick en Alla hjärtans dag-uppdatering idag!
 
Överallt på Jorvik har det pyntats med hjärtan i rosa och rött och vänskapstävlingen är tillbaka! Jag har genomfört tävlingen så många gånger nu att jag säkert skulle kunna rida den i sömnen.
 
Nästan enda tillfället jag har rosa på mig är under Alla hjärtans dag haha
 
Jag kommer blogga om Alla hjärtans dag senare, både om tävlingen och kärleksbreven och allt vad veckans uppdatering fört med sig. Kanske imorgon, eller på fredag. Nästa vecka ska jag och min syster till fjällen för att åka skidor, så jag ser till att blogga mer än vanligt den här veckan istället.


Har ingenting med inlägget att glra men Jag har också den hjälmen och det är min favorthjälm❤️
ps. Glad alla hjärtans dag❤️

Svar: Visst är den fin!
Delfina

2018-02-15 // 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback