Ett erkännande

På senaste tiden, eller snarare det senaste året, har jag känt missnöje kring de val som spelutvecklarna gjort och hur de hanterat nödvändiga förändringar. 
 
Det är inte så mycket mer än en känsla av "det här kunde ni möjligen gjort annorlunda" eller "ni lovade oss att mer skulle göras men sedan dess har en liten förbättring gjorts och nu är ni nöjda, men det är inte jag" och ärligt talat/skrivet, jag är så trött på det vid det här laget. Det gäller många av de uppdateringar som gjorts under året.
När jag jämför spelet från tidigare med hur det blivit under året är det mycket som gått framåt i utvecklingen och mycket som gjorts för att det ska bli möjligt, men... starthästen är inte vad jag hade hoppats på. Spelkaraktären är inte vad jag hade hoppats på.
Senast jag såg någon fråga dem om spelkaraktären var svaret "vi är nöjda såhär". Åt det har jag inte mycket mer att säga annat än "jaha, bra för er. Jag slutar".
 
Jag är hemskt nära att sluta, om inte det redan märks på hur lite intressant innehåll jag skrivit på bloggen den senaste tiden. När skrev jag senast en utvärdering av onsdagsuppdateringen liksom. Anledningen till det är att jag ständigt känner mig besviken över var spelet är påväg.
De svarar inte på meddelanden längre. Det känns som att de inte lyssnar. Tack och adjö, detsamma.
 
En stor anledning till att bloggen är så tråkig som den är i nuläget, är att jag inte har ork att skriva om ett spel vars uppdateringar jag inte längre har något gott att säga om. Jag orkar inte skriva ner mina tankar om och utvärdera uppdateringar längre, jag blir bara ledsen och frustrerad. Varje onsdagsuppdatering tänker jag att de kommer göra någonting åt spelarkaraktären, starthästen, vad som helst - men ingenting görs. De är "nöjda nu".
 
 
 
Jag slutar inte blogga.
Jag väntar bara på att det ska kännas bättre, eller någonting.


Vi förstår dig till 100%, eftersom vi har lite samma tankar kring det då det kommer till spelet och dess utveckling. Vi är jätte glada att du är ärlig gällande detta. för jag tror faktiskt att mer spelare än du tror har samma åsikt gällande detta!

Svar: Tack för kommentaren, det känns alltid bättre när jag vet att andra har samma tankar! Jag vet att ni skrivit om liknande ämnen tidigare som jag håller med er om till stor del, haha. Hoppas det blir ändring på det här snart.
Delfina

2018-02-27 // 20:44:43

Håller med!

Svar: Vad skönt att höra!
Delfina

2018-02-28 // 16:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback