Välkommen våren

Igen har jag ändrat i bloggens kodmallar och det här är resultatet!
Bloggens nya utseende
 
Känns inte som vår än - det ligger ett tio centimeter tjockt snötäcke på marken och granträden är nertyngda av snö utanför mitt fönster, men dagarna har blivit längre och solen gör att jag har tillräckligt med vårkänslor för att det ska ha blivit dags för en uppdatering av bloggen.
 
Ikväll ska jag leta efter borttappade Alla hjärtans dag-brev och mysa runt på mina hästar, men redan på söndag åker jag till fjällen så med mindre jag hinner skriva lite tidsinställda inlägg under lördagen kommer det vara ganska dött här ett litet tag. Jag har bloggutmaningen att börja på om inspirationen sinar.
Ha det fint så länge!


Din blogg är så otroligt fin!

2018-02-17 // 10:46:39

Omg vi älskar den nya headern!! *.* Så snygg!

2018-02-18 // 00:46:33

Jättefin! Ny läsare här ^^

Svar: Tack och välkommen hit! :)
Delfina

2018-02-18 // 12:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback