Det där inlägget

Hej!
Om ni undrar var inlägget om spelets grafik tog vägen, så är det borttaget.
Inlägget togs bort för att det inte kändes bra efter att jag hade publicerat det. Jag står för mina åsikter/det jag skrev, men jag känner inte att fick ner mina tankar så som jag hade tänkt mig. Det är svårt att skriva om abstrakta ämnen.
 
Inlägget ligger i utkastet tills vidare och där kommer det få ligga i några dagar. Jag har velat skriva om spelets grafik i evigheter, men det verkar som att jag behöver lite mer tid.
 
Ha en trevlig söndagskväll!
 
Finns inget bättre än glass i vinterkylan


Klokt, bättre att avvakta tills man känner att man är 100% nöjd. Hann aldrig läsa inlägget men det var säkert bra! :)

2018-01-31 // 10:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback