Inte längre klubblös

Igår gick jag med i klubben Enchanted Scarecrows!
 
På kvällen hade vi event och jag fick träffa många av klubbens medlemmar. De var jättetrevliga och avslappnade människor, vilken var en lättnad eftersom att jag är lite blyg av mig. Jag fick lov att sitta och lyssna på dem, men nästa gång ska jag försöka vara med i samtalet.
 
När skymningen började falla red vi till Fågelskrämsåsen och tog lite bilder till klubbens hemsida. 
Enchanted Scarecrows
 
Jag älskar att vi fick till det så att vi stod mitt emellan två fågelskrämmor. Fågelskrämsåsen är inte vår egentliga samlingsplats, men det blev bra sådär tycker jag.

Jag trivs redan i klubben och ser fram emot nästa event!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback