Litet meddelande

Hej!
Kikar bara in här för att säga att inlägg så som "Om mig" och "Mina hästar" och liknande kommer att flyttas långt ner i flödet från och med nu.
Länkarna till inläggen ska finnas till vänster, än så länge bara en "mer om mig"-länk, men det kommer med all säkerhet finnas fler länkar att klicka på i framtiden, och förhoppningsvis se lite snyggare ut. Jag har inte hunnit med det, men vi tar en sak i taget, tycker jag.
 
Redigerad bild på mig och Alvin, bakgrundsbilden är härifrån
 
Igår var det onsdagsuppdatering och jag har, som vanligt, inte hunnit med det heller, men jag har bestämt mig för att inte stressa över utvärderingar av uppdateringar sedan länge och tänker hålla fast vid det.
 
Hoppas ni haft det bra hittills, så dyker jag förhoppningsvis upp här igen senare under dagen.


Men gud vilken fin bild!

Svar: Tack!
Delfina

2018-01-05 // 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback