Nytt utseende, igen

Nu är det gjort! 
Bloggens nya utseende
 
Nu får det vara såhär vintern ut åtminstone, innan jag gör några större ändringar i kodmallana igen.
Jag har märkt att jag lärt mig mycket om att koda på senaste tiden, det var inte alls lika svårt den här gången som det varit tidigare. Snöflingorna är förresten kvar, som jag lovade haha.


Din blogg är såå fin! Jag undrar om du vill göra ett länkbyte med mig. Vore jätteroligt om du ville!

Svar: Tack så mycket. Självklart vill jag göra ett länkbyte, jag lägger in dig i länklistan på en gång!
Delfina

2018-01-11 // 16:14:04

Vad roligt, tack så mycket!

2018-01-11 // 17:05:58

Vilken fin Blogg design du fixat! :D

Svar: Tack! :)
Delfina

2018-01-11 // 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback