Snöflingorna

Jag har sedan en tid tillbaka haft snöflingor på bloggen och de lär få vara kvar året runt, jag älskar dem så pass mycket. Länge har jag dock undrat varför de byter håll ibland. De faller neråt med en riktning som ibland är åt vänster och ibland åt höger - och idag märkte jag att det beror på var jag har muspekaren på skärmen! 
 
Om ni undrar varför det har varit så tyst här de senaste dagarna är det för att jag just nu sitter och leker runt i kodmallarna igen. Jag har en porträttbild kvar att redigera innan jag är klar, men det ska förhoppningsvis vara gjort ikväll.
Skolan börjar imorgon, så uppdatering av bloggen kommer att vara långsamma från och med nu.
 
Hörs snart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback