Tisdag idag, onsdag imorgon

Jag har praktiskt taget bott i det frusna och övergivna Dinodalen de senaste dagarna, och inte ens med en köldtålig häst. Stackars hästkrake. 
 
Stackars Isse
 
För några dagar sedan var jag angelägen om att det ska bli vår snart, nu traskar jag runt och fryser frivilligt om fötterna i området med evig vinter. Så kan det vara ibland.
 
 
Frågan är vad vi får till onsdagsuppdateringen imorgon! En belöning har ju utlovats om vi spelare tillsammans får ihop till femtusen inlägg med urhäst-relaterat innehåll innan den 31:e janurari, vilket vi klarat med fyra dagar kvar.
Jag hoppas att överraskningen avslöjas imorgon, även om det inte är så troligt. Vi får vänta och se. Det är inte säkert att de hinner bli klara redan tills imorgon, tidsfristen var ju trots allt tills dess. Vad tror ni att morgondagens uppdatering kommer att bjuda på?


Har faktiskt ingen aning om vad det skulle kunna bli för uppdatering, och är lika nyfiken på den där överraskningen som SSO lovat ;D

Svar: Jättespännande! :)
Delfina

2018-01-30 // 19:28:58

Jag hoppas på något KUL för en gångs skull! Nu låter jag som en gnällig barnrumpa men är SÅ besviken på förra uppdateringen att jag nu behöver något uppiggande för att motivera mig att fortsätta spela. :)

Svar: Nämen precis x) Så känner jag också!
Delfina

2018-01-31 // 10:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback