Välkommen tillbaka, käre vän

Med "käre vän" menar jag stress och ångest och för lite sömn.
Skolan har börjat igen - det har faktiskt gått en vecka - och jag är redan skoltrött. Trött på livet.
 
Det märks på bloggvärlden när skolan börjar, det är inte bara jag som inte skrivit några inlägg de senaste dagarna. Idag var det onsdagsuppdatering och då dök det upp lite nya inlägg här och var, men annars har det varit tyst och stilla. Bloggvärlden har stannat i tiden.
 
 
Jag har bestämt mig för att inte räkna en enda uppgift eller anteckna ett enda ord efter klockan nio på kvällen. När klockan är nio lägger jag ifrån mig penna och anteckningsblock och ägnar inte skolarbete en enda tanke efter det. Det är jätteskönt! och jag får lite tid för annat, så som att rida runt på mina pållar i spelet och skriva sådana här meningslösa inlägg som jag vet att ingen tycker om. Haha.
 
Idag var det som sagt onsdagsuppdatering och uppdateringen innehöll tre nya urhästar i lite olika färger. Urhästarna har ju haft lite olika mankhöjd i spelet hittills, den här gången var det de större av urhästraserna som stod uppställda i skogen nedanför Firgrovebyn.
 
Jag har inte riktigt någon åsikt om färgerna än. De var lite oväntade, men urhästar är ju färgglada. Än äger jag ingen urhäst, och det lär inte bli något hästköp nu heller.
 
Jag och Eldur över bron till Firgrove för att hälsa på de nya urhästarna
 
Det känns som att vi fått många nya hästar de senaste veckorna. Jag har fått kämpa för att inte göra av med mina blå mynt och ser med förväntan fram till lite nya hästraser, de senaste vi fått till spelet har inte riktigt varit min grej.
 
Vad tyckte ni om de nya urhästarna?


Jag tyckte att de var supersöta😍Hade lite svårt att bestämma mig för vilken jag skulle köpa. Tillslut blev det den regnbågiga som fick namnet RainbowDash.🌈🌈 bra att de inte är så jääääätte dyra heller

Svar: Vilket passande namn ändå! Den regnbågsfärgade urhästen är jättefin! Jag tycker att de är fina allihop, men har som sagt lite svårt för färgglada hästar.
Delfina

2018-01-21 // 11:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback