28:e juni

Tänka sig, jag är inte alls förkyld. Jag har i själva verket hösnuva :/ Orkar iiiinteeeee.


Stackars dig!! Hoppas du mår bättre snart! Själv är jag typ rätt känslig mot skaldjur och så, jag känner av de om jag till och med bara är i samma hus:/ Och givetvis var det det vi blev bjudna på hos min moster häromdagen! Känns som om det fortfarande kittlas i näsan och rinner i ögonen...

Svar: Åh, vad jobbigt, jag lider med dig (bokstavligt talat haha).
Delfina

2018-06-29 // 09:04:07

Typiskt! Mitt namn försann när jag skulle skriva in kommentaren, så jag tänkte att jag kunde skriva tillbaka det det sista jag gjorde innan jag skickade iväg den, och så glömde jag xD Nu försvann namnet förresten igen så nu måste jag skriva in det igen >:(

Svar: Ingen fara x)
Delfina

2018-06-29 // 09:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback