Dagens besvikelse

Åhhhhhhh, nu har jag arbetat hårt som fan (ursäkta språket) i en månad för att ha råd med "Tjockt vinterschabrak" som finns att köpa i Den gömda dinosauriens butik - och tänka sig! Så är jag inte ens beundrad med Stonegrounds expedition!
 
Hur är det möjligt? Hur har jag missat att jag inte är beundrad med Stonegrounds expedition?!  H u r ?!
Jag är mållös.
 
Tjockt vinterschabrak
 
- Jag har räknat på det och kommit fram till att jag har en eller två veckor med ryktesuppdrag med Stonegrounds expedition framför mig i sommar innan jag når ryktesfraktionen "beundrad".
 
Tack, glömskhet.


Åååh, så himla irriterande när det händer! Har hänt mig mååånga gånger och varje gång är det lika irriterande.Den känslan när man just räknat ut att man har två veckors ryltesupdrag kvar är bara såå irriterande! Lycka till med dina ryktesuppdrag!
Ps. Älskar din blogg, det är en av mina favoritbloggar❤️❤️

Svar: Tack så hemskt mycket, det värmer verkligen att du tycker om min blogg!
Delfina

2018-06-04 // 22:23:37

Alltså jag gar länge kolla på de svarta benlindorna som finns vid nics expedition, men på grund av att man måste vara beundrad för att köpa dem så blev de aldrig av XD Avskyr att göra dagliga så mycket. speciellt om det inte är för något viktigt som uppdrag!

Svar: Jaaa, och jag som trodde att jag var beundrad också, det var en obehaglig överraskning. Ber till Jorviks gudar att vi båda lyckas bli beundrade tillslut.
Delfina

2018-06-04 // 22:28:55

Kan bara säga INSTÄMMEEEER! Jag har enormt långt kvar tills jag blir beundrad med expeditionen (om jag nu någonsin blir det...)

Jag kommer nog aldrig äga det snygga schabraket. :)

Svar: Jag håller tummarna för att vi båda får tag på schabraket tillslut ;)
Delfina

2018-06-06 // 20:48:43

Samma för mig! Har precis köpt benlindorna efter en evighet!

Svar: Gratulerar med köpet haha. Jag ska köpa benlindorna efter schabraket :)
Delfina

2018-06-08 // 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback